XI Festa del Viño en Pesoz

Pezós vei celebrar el 14 d’ otubre, a Undécima Festa del Viño, nel parque público. Haberá úa cata popular de viños, representación d’ un trato de ganao, música da banda de gaitas Marino Tapiega, artesanos, fillolos y bocadillos de toucín que- explica el alcalde- José Valledor, ven xantar á xente de Oviedo ou Avilés.  Tamén se vei presentar úa guía de setas que se poden conseguir en Pezós.

Jesús Fernández, vecín de Villabrille, en Pezós, é ganadero y tamén productor de viño (por agóra, sólo pá tomar na casa). Aunque explica tamén que xa hai daquén que tá votando viñedo. Dice que este ano, a cosecha de viño tinto será escasa porque chegaron úas xeladas estropearon os brotes das viñas nel pior momento. Y vei ser búa a cosecha de viño blanco.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, aceptas el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad