Castropol coloca úa placa conmemorativa de “Amarguras d’ un Viaxe”, de Ramón G. González

Nel muro que bordea á Ría, entre la Punta y la Santina (Castropol) colocóuse úa placa de cerámica como homenaxe al autor de “Amarguras d’un viaxe”, nel centenario da publicación d’esta obra: Ramón G. González (Ramón García-Monteavaro y González-Travieso).

“Amarguras d’un viaxe” é posiblemente el  primer trabayo “publicao en fala y en forma de verso”: salío del imprenta en junio de 1920. É un librín de 31 páxinas, que dedicóu el autor al sou alumno, Vicente Loriente Cancio, que pouco tempo despós foi cofundador da Biblioteca Pública Circulante de Castropol.

José María Llenderrozos compuxo úa breve secuencia de “Amarguras d’un viaxe”, que protagoniza Ignacio, un piloto da Marina que volve a Castropol desde Inglaterra y que encontra un temporal condo quer entrar ría.

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, aceptas el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad