“Poñeremos todo da nosa parte, porque ahora sí creemos que fai falta úa asociación que dinamice”

Condo se cumple un ano del cese de actividad por culpa da pandemia de coronavirus, el Asociación de Muyeres de Serantes (Tapia de Casariego) volve a recordar qu’ importancia tein colectivos como´l sou al hora de dinamizar á vida nos pueblos. Más, tendo en cuenta que muita xente mayor aprovechaba´l  ocasión pá xuntarse nel local social, fer (ou non) úa das actividades que taban en marcha y, sobre todo, falar del día a día. Aunque xa van meses sin poder fello, muitas das asociadas nun perden el contacto, que pa eso tan el teléfono ou internet. Outras, as de mayor edad, nun lo tein tan fácil.

Como quira que sía, á directiva del Asociación nun pensa deixar de organizar actividades en conto se poda, condo a situación sanitaria permita fello, díce Charo López, úa das integrantes del Asociación de Muyeres de Serantes.

 

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, aceptas el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad