“Asina los chamemos aiquí”, campaña con la que Cangas del Narcea conmemora el Día Internacional de la Lengua Materna

El Ayuntamiento de Cangas del Narcea, a través del Servicio de Normalización Lingüística de Cangas del Narcea, ha lanzado con motivo del Día Internacional de la Lengua Materna, que como cada año se celebra el 21 de febrero, la campaña ‘Asina los chamemos aiquí’, con la que se pretende dar a conocer la denominación de especies la flora y la fauna ”  no dialectu occidental del asturianu”. Trátase d’una campaña que se presenta güei nas redes sociales ya que vei fadese chegar a tódolos centros educativos del conceyu ya de la redolada, Tinéu, Ayande ya Degaña. Nesta campaña muéstranse los nomes que fonon perdurando no tiempu nel ámbitu familiar, reivindicándose ya dignificándose esa tresmisión interxeneracional de conecimientos tan importante. 

Nos carteles pueden vese un total de 48 exemplares, ente el.los: l’osu, la l.lóndriga, el carbayu/carbachu/rebol.lu, el sardon/xardón, la pega ou’l feisán, ente outros. Acompañan a las imáxenes unas claves que facilitan la interpretación de los conteníos. 

Amás d’esta campaña, el Serviciu de Normalización L.lingüística de Cangas del Narcea presentóu nesti mes últimu una campaña de píldoras formativas sobre l’asturl.lionés ya, al traviés de la Rede de Normalización L.lingüística nos Conceyos, la campaña “¿Qué nos toca…?”, que pretende fomentar el consumu responsable, mostrándonos frutas ya verduras que podemos comer en cada época del anu cono vocabulariu propiu de las zonas diferientes d’Asturias. Tamién se mantién activa, al traviés de las redes sociales, la campaña “¿Qué cousa, cousel.lina ía…?”, cona que pretende dase a conecer el nome n’asturianu occidental d’elementos diferientes ya que ta teniendo muita aceptación na rede. 

Mónica Rodríguez es la responsable del Servicio de Normalización.

"Asina los chamemos aiquí", campaña con la que Cangas del Narcea conmemora el Día Internacional de la Lengua Materna "Asina los chamemos aiquí", campaña con la que Cangas del Narcea conmemora el Día Internacional de la Lengua Materna "Asina los chamemos aiquí", campaña con la que Cangas del Narcea conmemora el Día Internacional de la Lengua Materna

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con tus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, aceptas el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad