UNICEF entrega el jueves los galardones Ciudad Amiga de la Infancia

UNICEF entregará este jueves, 15 de julio, los galardones que reconocen a Boal, Cangas del Narcea, Castropol, Grandas de Salime, Illano y Pesoz (entre otros) como Ciudad Amiga de la Infancia. Distintivo que también va a renovar Coaña. 

Además, el Conseyo de Goberno reconocéo a toponimia oficial del conceyo de Castropol, despóis de qu’el Conceyo validara el dictame emitido pola Xunta Asesora de Toponimia. Namáis qu’el decreto  correspondente se publique nel Boletín Oficial del Principao d’Asturias, as administracióis públicas han a ir fendo uso dos términos oficializaos tanto na cartografía oficial como, gradualmente, nas señalizacióis y rotulacióis toponímicas. 

El espediente d’oficialización de Castropol empezóu en febreiro del 2007 y a lo llargo d’estos anos houbo úas contas reunióis que tentaban d’impulsar a súa aprobación, sendo quén a darse pasos significativos nel último ano que rematan con este acordo del Conseyo de Goberno. Miriam Moya é a conceyala de Cultura.

Con esta aprobación quedan inda tres conceyos da comarca máis occidental por oficializar, Ibias, Navia y Ayande, cos que se trabaya.

A Xunta Asesora de Toponimia ocupóuse, hasta a fecha, d’emitir dictame sobre os nomes tradicionales dos 78 conceyos, das súas capitales, as súas parroquias y os núcleos de población. Pola súa parte, el Conseyo de Goberno xa aprobóu a oficialización d’estos nomes pra 69 conceyos, despóis de qu’as respectivas corporacióis deran el visto bon a os dictames correspondentes. Ademáis dos reseñaos máis enriba, quedan por oficializar Llanera, Somiedu, Salas, Caravia, Cuideiru y El Valle Baju de Peñamellera.

 

Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos y para fines de afiliación y para mostrarte publicidad relacionada con sus preferencias en base a un perfil elaborado a partir de tus hábitos de navegación. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Ver
Privacidad