Alberto Castro recibe el I Premio Quiastolita de Lliteratura Infantil por «Bandeira Moura»

Nel Espacio Cultural El Liceo de Navia entregóuse hoy el I Premio Quiastolita de Lliteratura Infantil al escritor y maestro naviego Alberto Castro Gión, autor del obra “Bandeira moura”. Además del galardonado, acudiron al acto, entre outros, el Director Xeneral de Política Llingüística, Antón García; á Vicepresidenta da Fundación Parque Histórico del Navia, Cecilia Pérez y el conceyal de Cultura del conceyo de Navia, Gonzalo Asenjo Palmerola.

Del xurao, que tuvo formao por  xente con  amplio conocimiento filolóxico, lliterario y da propia comarca, escoyeo el obra “Bandeira moura” por resultar
un obra axeitada pal público infantil, con muitas referencias históricas; os recursos lliterarios  y á capacidad de conectar con os más pequenos/as. 
Alberto Castro Gión tá diplomado en Educación Física y Licenciado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte. Ten varias publicacióis na Revista de Lliteratura Trabatel, y nel llibro de poemas «Que nun se perda nel aire»; foi ganador del “XXI Premio Xeira de Narracióis Curtias” (2011) y del “I Premio de Coronacontos en Gallego-Asturiano” (2020) promovidos por el asociación cultural Xeira.